2009. december 15., kedd

-egy ujjabb papir

2009.06.09 aláírtam a szerződést az autós iskolával és 2009.12.09 átvettem a vizsga igazolást, és aláírtam az okmány irodában az 'Adat lap jármű vezetésre jogosító okmánykérelmhez'-t
a két időpont közben sikeresen letettem a KRESZ az elsősegély vizsgát

a rutin érdekesen de sikerült lefulladtam a hosszú egyenesen a vizsgabiztos mondta hogy ilyenről még nem is hallott de ez nem hiba :),

a forgalmi első nekifutásra nem sikerült a vizs.b. eleve flegma és pokróc volt akkor döbbent le igazán amikor a vizsga végén mosolyogva bucsuztam,

a második vizsga előtt az autó mellett állva vártam a vizs.b. és láttam hogy közelit a pokróc, ráköszöntem ha szemmel lehetett volna ölni már nem vagyok itt, később megtudtam hogy kétszer ugyanaz nem vizsgáztat hat

a második vizs.b. szimpatikus és vidám volt kis késéssel érkezett de egyáltalán nem sietettet, nem fikszirozott, mint az elözö

és ma megérkezett a jogsim


Köszönöm anyósomnak és sogornömnek akik a lányokra vigyáztak amíg vezetni jártam,
az oktatómnak akinek feladtam a magas labdát, de nemtölem őszült és kopaszodott meg,előtte is ilyen volt, és csak azért íratott vizsgára hogy megszabaduljon tőlem

1 megjegyzés:

  1. Szia!!!!!!
    Nagyon-nagyon köszönöm a csomagot!!!!!
    A lekvárt már tegnap eltüntettem,mikor megkaptam!!!!!!!
    A hátizsák pedig igazán lélekmelengető és tökéletesen lett elkészítve!!!!!!!!!!!!!!!Nagyon-nagyon tetszik!!!!
    Nagyon boldog karácsonyt kívánok Neked és a családodnak!!!!!!
    Azért írok itt,mert az átok kölökkutyom felfalta a csomagolást és a leveled egy részét......de a címed megvan!!!!!
    Mégegyszer üdvözöl:Házisárkány

    VálaszTörlés