2010. július 5., hétfő

- hétvégénk

a hétvégén sok minden történt
először is szombaton felkerült az első réteg glett a szoba falára, hihetetlen hisz 3 hete csinálodnak a dolgok, már ha, a vízjárás és a mester ember engedi,

vasárnap pedig család egyesítő partin vettem részt a lányokkal, P dolgozott, ezért megvolt az első leghosszabb utunk a kilométer számláló szerint 217km vezettem én gyedül, köszönetet mondok a lányaimnak mert nem ordították végig az utat, ezzel sem idegesítettek engem
/bezzeg ha csak bevásárolni megyünk, mindenki visít ők nekem, én nekik

röviden a parti lényege, birka pörköltre össze hívott rokonság, ne csak temetésen lássák egymást az unoka testvérek, mi kicsit kilógtunk a sorból, de képviseltük az anyai ág rokonságát(remélem)
a lányok tündériek voltak, valahogy sikerült itthon felejteni a rosszabbik énjüket

itt a lányoknak a legérdekesebb játék, amit kivitelezni sem lehet a kukorica, mintha csak a panelből csöppentek volna a Kánaánba, és mennyei mannát szemezgettek volna, a csoda amiből sok van és remekül szétszorható,
amire számítottam az nem következett be, a pelenkába nem köszönt vissza a kukorica



amikor lett gyerek társaság, akkor már többen is kukoricáztak egymással,
találtak izgalmasabb játékokat is pl.: Mandi elkapta Botondot majd leterítette, később hallottam Botitól olyasmit -Kicsontoztuk Mandulát!
erre tudtommal nem került sor.

mikor hazaértünk a Lányoknak gyors hintázása és csuszázás (erről bővebben később) ez alatt P a madár látta birka pöriből belakott,

utána indultunk Kmét.re vásárolni /nem mentem a lányokkal eleget aznap/
itt történt a nap meglepetése, P nehogy eltűrte azt, hogy megnézzem az orchideákat, hanem monda válasszak is magamnak egyet.
Ő nem az a Virágot viszek csak úgy az asszonynak had örüljön.
Ő az a fajta aki Elviszem a kocsit lemosatni, hogy szép legyen neked.
A gesztus megvan, árban ugyanott van szinte, és a tiszta kocsiba több örömét látja mint a virágban,ami elhervad logikus nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése