2010. november 26., péntek

Adventi alternativa

Idén nem csinálok koszorút, azért se, mert nincs rendes alapom meg nem és kész,

Csináltam tálat, stabilan áll, és könnyen felköltöztetem a hűtő tetejére, ha valamelyik törpe piszkálni akarná,
egy régi agyag kuglóf formába, vettem a virág boltba oázist, és kell még 4 szép gyertyát,
a kertből ezüst fenyőt, szerb luccot, az utcáról bukszust és kétfajta tuja gallyat gyűjtöttem, az erdő járásokból gyűjtött kis tobozokkal és a régen vásárolt száraz virágot előkerestem a spájz rejtekéből,
először a gyertyákat, utána a gallyakat szúrtam vegyesen a kuglóf formába szabott oázisba, aztán az egészet befújtam, jó vastagon hajlakkal, és bőven megszórtam csillám porral, azután került bele egy kis száraz virág és 6 kis üveg karácsonyfadísz

a csillámport csillogását úgy látszik a fényképező gép nem akarja vissza adni




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése