2009. május 19., kedd

-

Tegnapi napom ritka szarul indult addig nem volt semmi gond hogy fél négy van és a kicsi éhes, és hogy a nagyobb közbe el csattog pisilni hisz volt már ilyen Sztellus is jol teli pakolta a pelust csöndbe kicseréltem leraktam ficergett egy kicsit osonok ki a szobából
-Anya hovamész?
-Anya megy aludni.
-Nemm.:( hüpp hüpp
bekenem az ínét gondolom az a bibi, egy idő után óvatosan mennék a saját ágyamba kezdődik élőről anyi módosítással hogy wcre megyek elis enged csak elfelejtek visszamenni épp elaludnák a helyemen mikor hallom hogy kivágódik a gyerekszoba ajtó ugy csinálok mint aki alszik de nem érdekli veri a hátam átmentünk a szobájába és kb. fél hatig próbáltam altatni de nem sok sikerrel,
-Mandi apája kell!
-Menjél
és ment én bevackoltam magam a helyére és próbáltam aludni de nem megy az olyan könnyen, halhattam morcos apa és éber lánya beszélgetését fél hétig le is kötötte a figyelmét de akkor kellet indulnia dolgozni, valószínű hunyhattam valamennyit mert a kávéfözö hangjára nem emlékszem.
a délelőtt többi része boltba menős ebédfözös rutin anyi extrával hogy megprobáltam ismerősökhöz benézni de a volt kórházi szobatárs családostól pesten, barátné épp fogdokihoz indult, dühömbe beugrottam a kozmonőhöz hogy mikor tudjuk Sztellu füliét lyukasztani mert nem kis szervezés valakit szerezni lefogni a kicsit, Mandinál ott volt P. de nemigazán bírta és a második liknál inkább a szabad levegőt választotta.

du. átmentünk P. családjához hogy ott felejtsem a lányokat amíg KRESZ-re megyek Mandi átment Pitbullba és védi a kishugát a kissogornőm a felvette a kicsit ö meg rátámadt
-Nemszabad letennikell !!!
és rángatta a pólóját, ügyesen sikerült meg lógni ,
tamfolyamról volt három fiatalkorú aki kismotorra tanul, mint három árva veréb kitört belőlem az anya ösztön de elnyomtam magamba,
olyan fura hogy gondolkodó lénynek érzem magam és rájöttem még tudok kézzel irni, itthon akkor van a kezembe toll vagy ceruza amikor pontpont veszöcskézem Mandival.

Hazafelé jövet hazaszóltam mizu, hát nemsokat értettem P. beszédéből úgy sirt a cseppem,mire hazaértem siricsönd és bealudt, fél 5től 8ig 20-30mili teát és 30mili tejet siketült belediktálni de nem teszik neki az üveg, lehet elöbb kell hazajárnom hogy rendesen tudjon enni most álmába etettem de jol kiürítette a mellem szóval éhesvolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése