2009. május 27., szerda

Van az úgy hogy mindkét lábára sántít az ember.

















A hétvége nagy nyugalomba és punyadásba telt csináltam Sz.-nek környezetbarát újra felhasznált energiatakarékos fejlesztő játékot,
az alap valamilyen színes reklám ujság esetembe virág rendelős, abból hajtogattam origami pillangókat és két kép szögére kötözött cérnára aggattam a huzat mozgatja, gyermek kerek szemekkel néz és pislog

nagy általánosságban Mandi növeszti a fogát ezért az éjszakáink botrányosak a nappalok hisztérikusak ettöl mindenki idegesebb a kelleténél

a hétvégi nyugalom után a hétfő nagy kihívása tanácsadás mérlegeléssel, szopi után félórával útnak is indultunk sokadik öltözködés után, alig értem a központba cirka másfél Km már mind két bokám Nagyon fáj mert a szép új cipő ledarálta róla a bőrt még tartottam magam és a védőnő után az első utam a kínaiba vezetett, egyébként Sztella 4900g 40dkg-t szedett fel
vettem egy csilli-vili pacskert hogy legyen mibe haza mennem forró betonon nem szívesen gyalogoltam volna, úgy hogy közbe mindkét lábamra sántítok
hazafelé vettem még virágos pamutvásznat varrni akarok a lányoknak kendőt, már csak a szabásmintát kell elővadásznom
és beugrottam egy kis cipő boltba Mandinak szerettem volna szandált keresni de pont abból a méretből, de vettem neki vietnami papucsszandált fel próbáltattam vele és nagyon szépen megy benne nem látszik hogy zavarná a lábujjánál de itthon inkább csak játszik vele és nem marad rajta pár percnél tovább, és ott is találtam magamnak papucsot amit nem tudtam otthagyni , így 3pár papuccsal értünk haza annyi mentségem van hogy össz. 3500 be belefér

én nem tudom hogy kéne intézni ezeket a mérlegeléseket és bevásárlásokat hogy beleférjenek a két etetés közé és ne keljen vinnyogó babakocsival hazaérkeznem normál esetbe kibírja 3,5órát is de amikor valami dolgom van 2,5óra után éhen akar halni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése