2010. május 20., csütörtök

-sorry

minap egy forumista druszám, megjegyezte, hogy ö is csak úgy írja a blogját mint én, ...hakedvevan

megjegyezném, kedvem még csak lenne is, még ha a semmiről is írnák, de az idő,
avval vannak bajok, azt hiszem beleestem egy nagyobb, tér idő csapdába, és ha nem lenne elég gyermeknevelési, és háztartási munkám, még ki is találok magamnak, időrablókat,

kezdem ott még csak csütörtök, és a héten csak egyszer főztem, normális kaját,
hétfőn koi ponty ivadékokat sétáltattam, a megyén belül, Böbe megetetett bennünket
kedden rendes, nyugodt nap volt, háztartásvezetéssel főzött ebéddel
szerdán Kméten töltöttük a délelőttét, ( P anyukája csinált nekünk kaját mire hazaértünk)
ma hajnalban, több mint egy orácskát töltöttem, egy szál háló ingben, a gyerekszobába ölembe Sztellussal, amikor meguntam akkor a saját ágyamban fojtattam a baba ringatásst, aztán szinte egész nap ezt csináltam, tea és bundás kenyér lett az ebéd, ezt zokszó nélkül, mind a kettő lyány megette

és mivel lopom a saját időmet,
megint olvasok, egy Poirot könyvet /az előzőt majd összefoglalom legközelebb/,
ha jó idő van, őrködöm a homokozó mellett, és a lányok stafírungját készítem, azsúrozott zsebkendőket,
és jár az agyam, szövögetem terveim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése