2010. szeptember 29., szerda

-

előkerültem, ebben a hónapban annyi minden történt.

Mandi "Óvodás lett" illetve családi napközibe jár, de így egyszerűbb mondani, szeret menni és olyan szokatlan dolgokat művel pl megeszi a paradicsom levest, mákos tésztát, banánt
és hordja haza a dolgokat az "oviból" gesztenye sünit, ragasztott leveleket, kupakokból fűzött nyakláncot, agresszív náthát a kishuga jól be is lázasodott tőle.

Sztella élvezi azt a figyelmet, nem kell osztozni a Mandival nap közben semmin, szabad a pálya játéknál,
akkor bújik ki a szög a zsákból amikor már Mandi is itthon van, akkor nagyon féltékeny, akaratos, és támad mint egy pitbull, mar hajat tép, harap, Mandi viszont nem tudja igazán kezelni a helyzetet, azt tudja, nem szabad bántani a tesót, de csak kéne védekezni valahogy amiért nem kap ki,
az este is épp egy ilyen "balhé " volt a mi után Mandit dajkáltam, és Sztella akkor meg féltékeny lett és azért akarta bántani
---
Végre kész a szobánk is elég hosszú lefutásúra sikeredett, de lényeg kész van, már sikerült belakni, most épp legó duploval van beterítve a szőnyeg,

falvédő alternatívákon futtatom az agyam, az ágy mögé most egy anyag van kifeszítve, amit már sikerült a csajoknak összekenni,
kicsit divatja múlt a falvédő gondolat, ahogy a lehetőségeket nézegettem, forgalomba kifejezetten ilyen nincs is,
ami régebben az ágy mögött hímzett terítőt volt, P nem engedte most, akkor az ajtót takarta el
van nekem konyhai hímzett falvédőm is, én csináltam, de azt sem rakom fel mert nem illik a konyhába.
Van egy egész tervem falvédőnek, ami most épp a kivitelezés fázisában van, de nem akarom elkiabálni,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése