2010. március 8., hétfő

- ridikül

az egész úgy kezdődött, hogy egy Web albumban találtam egy táska fotót, szerelem első látásra
képet elmentettem

hát nem gyönyörű

Az után sokszor nézegettem de ennyi. A nyáron P nagymamájától kaptam, egy nagy szatyor diribdarab foltnak való anyagot, hogy majd varrok a lányok babjának ruhát, A szatyor kikerült a garázsba és nemrég jutott eszembe, megnézetem és valódi kincsek vannak benne, egy kb. 20x20cms mintás hernyó selyem, és egyéb használható méretű anyagok,rögtön vittem is őket a mosógépbe,
a vezér hangya elindult és elkezdtem nézni és agyalni, hogyan lehet megvalósítani a táskát
a kép alapján nem tudtam a szabás mintát összehozni pedig csak négyzetekkel kellett játszani,






találtam ezt ami annyiban hasonlít, hogy szintén négyzetekből van, de ezt le bírtam modellezni,



kockás papírból kivágva és celluxszal összerakva is egész pofás lett,

utána nekimertem állni a kis kincsemet felvágni, nem is tudom mekkorák lettek a négyzetek talán 10x10cms,

következett a színek felrakása, ki ki mellé kerüljön összerakás után, senki sem legyen azonos színű mellett.

varrtam, vasaltam, bontottam, vasaltam, varrtam, vasaltam, férceltem, varrtam, vasaltam,

bélése kopott bordó lepedőből készült, nem sok választása volt a lepedő pályafutását már befejezte, amikor az indián festék nevű, sebfertőtlenítő ráfolyt,

kicsit elrontottam mert nem figyeltem a szálirányra, és az összeállított táskába csavarodik a bélés, végül is azt sem tudom hogy kéne állni a hogy jó legyen


és valahogy így sikerült a kis ridikül:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése