2010. március 30., kedd

- a lányom neve 2

Sztellával már nem volt olyan egyszerű a dolgom, elég sokáig vívódtam nagyon sokáig, Szófiának neveztük, de valahogy nem éreztem az igazinak, felvetődött a Sztella,
elég sokáig viccelődtek az ismerősök a baba nevéről és kérdezgették, választottunk e már cigi vagy sör lesz a neve.

A szülés előtt az utolsó héten a kórházban elég sok időm volt gondolkozni, mást sem tudtam csinálni.

Első érv: A Szófia névre egy szigorú tekintetű kontyos nő jutott eszembe, bennem meg egy folyton nyüzsgő, feszengő lányka volt,
Második érv: Szófia név nap ápr. 30, túl közel esett a születésnap a név nappal /igaz azt sem tudtam mikor lesz a születésnap csak egyre közeledik/ nem akartam hogy ne legyen külön név napja P-nél 4 nap van a születés és a név nap közt, nálam 6 nap van

Döntöttem a sör javára vagyis Sztella lett SZ-el és nem S-el

mindenki elfogadta a nevét, az egyik dédikén szoktunk derülni, kicsit a hallásával gond van, amióta van halló készüléke, azóta is csak egyszer sikerült helyesen kimondania a nevét, de akkor is leírtuk és elolvasta volt már Cetta, Cella, Szetta,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése