2010. március 1., hétfő

-90/16 blokk

03,01 F nap

ebéd gulyásleves csak húsival betét nélkül, 1 db aktivia

vacsora 2 tojásból rántotta, gépsonka, szalámi, sajt, paradicsom, kenyér

03,02 K nap

ebéd Zöldségleves, zöldborsó fözelék

uzsonnálnál kicsit bedühödtem a szabályokra
, és kentem egy margarinos kenyeret, amit a lányaim elkoldultak tőlem maradt a paradicsom

Vacsora paradicsomlé

rájöttem mi a bajom ezzel a diétával, hiányoznak a kis étkezések, a terhességi diabéteszem alatt csináltam a 180g ch diétát, ott spec 6x kellett volna ennem itt meg csak 3x, ez nekem nem tetszik, dacból még végig csinálom utána lehet átállok a 180g-re ismét,
az milyen már hogy 2hete könnyebb voltam egy kiloval mint most


03,03 Sz nap

ebéd Krumplis tésztából gölödin leves, és baromi ronda szilvalekváros derelye,
leszek vagy hatvan mire szép egyformákat tudok csinálni,

vacsora csokikrém keksszel


03,05 Gy nap


összesítve 2 doboz százas narancs lé, és 3 alma, egy kis piritos haj amit M a számba dugdosott :)


futásból csak 2,5km lett az erö és a lendület megvolt, de egyszer csak elkezdett fájni a fejem
, és minden lépésnél egyre jobban fájt, a végén olyan volt, mintha fél tégla kopogna az agyamba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése