2009. július 31., péntek

-az ideális szobanövény



Nolina az ideális szobanövény láttam valakinél egy nagy tálba összeültetett növényeket amibe volt egy fa szerű növény ami nagyon tetszett később a neten véletlen rátaláltam az elefánt lábra a leirás szerint szereti épp nekem való
birja ha a földje kiszárad mert a gumója tárolja a vizet /nem baj ha elfelejtem öntözni /
nagyon lassan nő /nem kell sűrűn átültetni és azt keresnem hol fér el/
dekoratív /olyan bohókásan néz ki/

Megkértem P. ugorjunk be az egyik oázisba nézelődni hátha van a kiszemeltemből és különben is venni kell virágot mert szülinapi partiba megyünk, nyáron meg a vágott virág nagyon hamar elhervad, olyan de olyan mákom volt, volt is olyan virág és pont 2db volt a régi áron a többi friss szállítmány ugyan abban a méretben már potom 2ezerrel többért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése