2009. július 7., kedd

-

az elmúlt héten
elkezdtem gondolkodni, hogy is kéne megszervezni a hétvégét, méltóképp megünnepeljük Péter szülenévnapját 4 nap van a kettő közt
egyértelműen kis létszámmal és kis felhajtással kell megoldani, anyósommal egyeztetve marha pöri tarhonya és egy torta a menü
vendégek a három meghívottból egy pár válaszolt hogy ráérnek és jönnek

szerdán azaz elsején megvolt az első vezetős órám, nem írtam le magam teljesen, egyszer sem fulladt le az autó és csak egyszer akartam az árokba menni :)

az ajándék beszerzést péntekre terveztem vezetés után a Malomba de ebből sem lett semmi az oktató pont délben telefonált hogy lemondja az órát mert beteg, / mégis reménytelen lennék?/

ha már szabad lett a délutánom és felvigyázok is vannak kezdeni akartam a délutánommal valami hasznosat, hívtam a fodrászt van e esély kezdeni valamit a fejemmel de nem volt szabad helye sajnos ,
csak vásárolni meg nem megyek be Kmétre.
hát ezért fejtem másfél napig össze mindent az utolsó cseppig, az addig magamból kicsikart tejet jégkocka zacsiba a fagyaszóra tettem jo lesz az még valamire

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése