2009. július 23., csütörtök

-mesés beszéd

amikor Mandi elkezdett öntudatra ébredni és a kommunikáció a beszédhez ért mert a gondolat átvitel csak anyánál és apánál működött a többiek meg nem akartak rájönni hogy mit akar elkezdett szavakat használni jöttek a szokásos anya apa nem
én csacsogtam neki mindennek ismételtem a nevét
az almalé annyira ízlett neki hogy megis tanult a nevét ammani , amikor szomjas volt ezt ismételte, nem tudom hogy az ivást értett e alatta vagy almalevet kért
az alvásra nagyon sokáig a puhunyát mondta utána áttért a bubicálni-ra ami a bóbitából eredhet minden alvás előtt elénekeltük neki a bóbitát és össze kötötte ha ezt énekeljük akkor menni kell aludni
van olyan mait mai napig nem tudok hogy mit jelent valami dalt kavarhatott össze mert sokáig énekelte hogy Icipici adada icipici adad
van egy megfejtett hablaty is teltízattaján=te is lehetsz tigris csak rajtad áll

Birtok viszonyok
alapból vannak az én te ö mi ti ők
meg az enyém tied övé miénk tiétek övék

Mandulánál ez még nincs letisztulva
tiem tied és övé
ez még jo is lenne ha nem hadarna és nem harapná el a szavak végét, még megérteném de ha már másnak is le kell fordítani nem kis agymunka...
a mostani kedvencem
-Megtaláltam magadat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése