2009. július 31., péntek

-

És ha már felmentünk ’nagy Budapestre ’ elmentünk a vasalóm ért a szervizbe, hogy egy garanciális termék szervizelése ilyen macera legyen ott kezdődik a történet hogy karácsonyra kértem egy gőzölős vasalót de szorult belém egy kis nemzeti érzés és Szarvasit kértem hogy támogassuk a magyar ipart. szenteste egyik meglepetése ’Származási hely: Kina’ na puff neki de akkor a használati utasítás végén miért volt az Köszönjük hogy hazai terméket vásárol. óóó majd kikímélem nehogy vízköves legyen, majd nem kap csapvizet csak forraltat a vízforralóból! hát nem is ez lett a baj hanem valami biztosíték kiolvadt belőle. a garanciális szakszerviz a valahol Óbudán van, ami a mi utjainkból nagyon kiesett, erősen gondolkodtam, hogy veszek egy másik vasalót nem jöttem volna ki anyagilag rosszabban ha a benzint és az idöt kiszámolom. De én smucig vagyok és környezet tudatos így javítva lett. P. futárkodott, elmondása szerint igen flegmán vették át javításra meg jegyezték, hogy mire használja mert -teljesen össze van kenve a talpa, biztos bútor él fóliát vasalt vele. magyarul nem rendeltetés szerűen használta /megjegyzem az asztalosok már rég nem vasalják hanem hőlégfúvóval hevitik és hengerezik / pedig csak annyi volt a vétke hogy a textil pelusok max hőfokon vasalhatok az etikett címkéje viszont műanyag és nem bírja a hőt és elkenődik a vasaló talpán.
de ha megint bedöglik megy a vasgyűjtésre vagy elektronikai hulladékgyűjtésre és keresek egy másik márkát ami szintén kinában készül de legelább nem titulálják magyarnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése