2010. február 26., péntek

-90/15 bolkk

02,25 F nap

ebéd tojás leves és natúr sült pulyka mell apró húsok

vacsora P kedvence ropogós csirke szárny 5- 6 db

futás 35 perc 4,2km

02,26K nap

ebéd rakott brokkoli (főtt rizsán brokkoli kis tejföllel nyakon öntve összesütve)

vacsora pattogatott kukorica

02,27 Sz nap

ebéd bolonyai jellegű szósz és makaróni, kókuszos keksz tekercs

vacsora kókuszos süti de inkább semmi

02,28 Gy nap

reggel megmentettem a kutya elöl, a kókuszos tekercs végét, büntetésből tíz óra után ettem csak, narancsot ami meg keserű volt.
ebédre a családnak gulyáslevest főztem a kóstolgatások miatt, megint büntetésből 2ora éhség,
azután almát ettem uzsonnára egy kávéscsészényi sós mogyorót, vacsorára két szép paradicsomot

futottam is 35perc 4.2km , akárhogy is de az 5 km-re törekszem,
tök ügyes vagyok magamhoz mérve, aki ismer az tudja, szerintem csak a futás miatt fogyok lassan a diétában már nem hiszek csak a bizonyítási kényszer miatt csinálom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése