2010. április 1., csütörtök

-Óraállitás eredménye -1 óra

A hétvégi óra átállítás, eredménye Mínusz egy Óra.

Nem csak képletesen, ténylegesen. Szombaton este tíz előtt el csöndesedet a ház, a család többi tagja jó ízűen durmolt, a nagyobbik lány még a nyálát is csorgatta. Már beállítottam az elalvás kapcsolót a tv, amikor eszembe jutott az óra állítás. Erőt vettem magamon és elkezdtem átállítgatni az órákat, nem volt nagy munka 2 darab van a lakásba, a szobába egy digitális óriás számú/ sötétbe is lebírom olvasni szemüveg nélkül és bevilágítja a szobát mint irány fény/, és a konyhába egy fali /itt nézem hogy neki kéne állni az ebédnek, megfőtt e a tészta, tojás/ átállítottam az órákat, és elvonultam aludni, éppen elhelyezkedtem és be melegedet a paplan rajtam amikor a konyhában valami csörrent és puffant.

A falióra nem tudta feldolgozni, hogy elvettem egy órát az életéből és öngyilkos lett. Az élet jelenségei megszűntek nem ketyeg tovább.
Tegnap három napi gyász és hiány érzet után, beszereztem egy T-Gazdaságos órát, ezer forint volt és mutatja az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése