2009. június 28., vasárnap

-a három testvér

szombat reggel hajnali kelés után elmentünk vásárolni nem az áfa emelés volt a fö indok hanem az ínség,
sem liszt, sem rizs, sem dara, sem pirospaprika. mig én ezt babakocsival megvásárolgatom és hazatolom addig kipusztulunk éhen egy nyamvadt rántott levest sem tudtam volna főzni.
a közeli ismerőseim tudják hogy a spájzomnak úgy kell kinézni hogy ha egy hónapra leszakad az ég és bezárnak a boltok /magyarán beteg valamelyik gyerek és nem tudok kimozdulni /akkor is legyen raktár készlet mert igy vagyok nyugodt
lényeg a lényeg 9re már itthon is voltunk a helyi viszonyokat ismerve ez hihetetlen de igaz

P szüleihez mentünk mert a szokásos tételeket kérdés nélkül is visszük.
itt az öccse és a húga épp vásárolni készültek medencét mivel a tavalyi több sebből vérzett elküldtem P.is mert kikapcsolódásra van szüksége hát nem medencét hanem hozzávaló stopkészletet vettek
és a délután medencestoppolásról és sörözésről szólt a három testvér együtt dolgozott amit nagybetűvel fel kell irni mert ritkán fordul elö.

a tesóm mind ha érezte volna a pillanat erejét telefonált hogy pecázni voltak és a fogott halak egy részére nem tartanak igényt föl is pucolják nekem csak menyünk érte jo kis paprikás lisztes kárász lett a vacsink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése