2009. június 23., kedd

játék hid



a smucigság megint előtört belőlem nézegettem a játszó szőnyegeket a neten meg a játék hidakat és rájöttem hogy ennyi pénzt nekem nemér meg az egész
mivel após generál kivitelező így van a házkörül sok minden ami kimaradt vagy még fel nem használt, ott figyeltem fel egy ujjam vastag csőre amivel vizet vezetnek belül alumínium kívül műanyag borítású és van hozzá szigetelés is
kunyeráltam ilyet P. öccse röhögött is amikor toltam haza a babakocsit hogy olyan vagyok mint a guberálós Teri, szemét szállításnapon
lényeg a lényegbe varrtam a szigetelt csőre huzatot aggattam rá plüss játékokat és így lett olcsó játékhidam bár nem tudom mennyibe került volna a cső ha boltba kell megvennem
a célnak megfelel Mandit is nagyon érdekli piszkálgatja de Sztella is vigyorog nekik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése