2009. június 22., hétfő

párhét kihagyás után

>amióta nem volt időm ide ülni rengeteg minden történt

mondanám 2évessel nem unalmas az élet

most valami fejlődési ugrás féle lehet mert nagyon változékony a viselkedése és az alvásigénye egyik pillanatba egy nagy baba másikba filozófus, szív minden adatot mint a Tv shopban reklámozott szuper nedvszívó törlőkendő, vagy egy kém program
nagyon kell figyelnem magamra hogy semmi olyat ne lásson tőlem ami rossz fényt vetne rám akármilyen fárasztó is
reggel nem tudok úgy fogat mosni hogy ne rángatná a lábam hogy -énnekemis! csak ha vagyok olyan friss és ő még alszik de a jó szokás kialakulás fontosabb mint az és energiám
néha az agyam eldobom azon hogy mit kitud találni, sorolja fel a család neveit az én keresztnevem nem figyelte még így én vagyok a Makai Anya, Sztellát meg nem tudja kimondani ezért Tea baba lett
az az egyik legjobb mikor egy nehéz és hosszú éjszaka után Mancus 7 kor ébredt, kapcsoltam neki mesét készítem a kakaót és szeretnek aluszni picit de Mandu segit fogja az állam és az orrom hegyét igy aztán lehetetlen egy másodpercre is alfába kerülni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése