2009. június 23., kedd

KRESZ

17.én KRESZ vizsga ami bosszantott az egészben, hogy oda lettünk rendelve 10 órára és fél 11ig senki nem jelentkezett akkor állított be a vizsga biztos, gyorsan letudtam és magamat is meglepem azzal a két egypontos kérdéssel amit rontottam, rosszabbra számítottam

az elsősegély vizsga viszont nagyon felbosszantott szerintem szégyen a társadalomra nézve hogy annyi elég legyen hogy tudja valaki mi a mentők száma, magamat is legszívesebben megbuktattam volta lehet hogy csak a jogszabályi előírás miatt kell az egész de akkor ha már csinálni kell csináljuk rendesen, aki tartotta az órát megpróbálta lelkiismeretesem megmutatni azt amit 3ora alatt meglehet tanulni de ettől még sokan elvérezhetnek. az állam mért nem tudja azt jogszabályban elő írni, hogy már az általános iskolában kezdjék tanítani a társadalmi ismeretekbe, biológiába és a testnevelésbe is be lehetne illeszteni havonta egyszer nem kosaraznak hanem bekötözzük egymást.
A vizsga meg épp hogy elkezdtem volna mondani valamit már félig ki volt töltve a papír...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése