2009. június 23., kedd

-kendö, vendégjárás



rászántam magam a kendő varrásra hogy a csajaim szépek legyenek egy 2006os praktika szabásminta alapján készültek az anyagot már régebben megvettem de az elhatározás hiányzott ha most nekiláttam kapásból 5öt varrtam H. barátosném két kicsi lányának, az én kettőmnek és P.unokatesójának a lányának fél napot el is vitt még jo hogy Mandi épp legózós kedvében volt.

06.án szombaton vendégeink voltak jöttek babát látogatni unokanővéremék két nagyfiúval" 8-10évesek úgy lestrapálták a kutyát egy idő után már elbujt hogy kipihenhesse magát, Mandi a kezdeti megszeppenés után úgy pörgött viháncolt alig lehetett leállítani, hogy igyon meg pisiljen néha
Sztellut nem sikerült kizökkenteni a megszokott életéböl evett vigyorgott kalimpált és aludt
nagynénémék közölték hogy nem igazán hasonlítanak rám a lányok vagyis egyik sem olyan mint én voltam15.án P. unokatesojáék jöttek babát látogatni egy egyéves kislánnyal nagyon aranyos kis totyogó csak az én gyerekem egyből kezdeni akart vele valamit, potenciális játszópartnert látott benne azta másfél év korkülönbséget nem tudta feldolgozni, ami előnye volt vele szembe, a kicsi meg nem igazán akart játszani öt még a a papucsok érdekelték és a süti igy csak egymás mellett játszottak
Sz.szokás szerint a jobaba ruháját vette fel hogy elne menjen a kedvük a tesóprojekttől
gallyra ment a hiper-szuper vasalom tiszta ideg lettem karácsonyra kaptam és nem mondhatnám hogy agyonhasználtam volna vízköves biztos nem lett mert mindig forralt vizet kapott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése