2010. január 9., szombat

-90/3blokk

01.08 F nap

reggelt azzal kezdtem hogy ebédet csináltam P.nek brutál önuralom kellett hogy megálljam a kóstolást ott volt előttem egy nagy adag aranybarna ropogósra sült csirke szárny.

ebéd tejfölös túró sült füstölt szalonna zöld paprika és két szeletke pirított toast kenyér

vacsi egy doboz hal konzerv chilis és egy szelet kenyér

01.09 K nap

ebédre egy burtállecsót sikerült összehozni a tegnapi füstölt szalonna zsír persze alákerült az izéért :)

vacsi először csak sült tököt akartam amit kisült hűlni hagytam és átmentünk P szüleihez ott hajába krumpli lett sütve csak a mi kedvünkért azt sem lehetett kihagyni,
kicsit túlléptem a mennyiségi határokat :(

01.10 Sz nap

ebédre sonkás kockát sütöttem a lényege az lett hogy a Házi füstölt sonkát megfőztem annak a fözővizébe főtt a kocka tészta az izéért ;) utána minden a szokott módon történt tejföllel és tojással és pici pici sonka morzsával, minden csökkentetten csak annyira hogy össze tartsa a tésztákat

uzsi magasságába sütöttem egy piskóta tekercset átvittem P szüleihez nekem csak 2 szelet jutott

vacsira zsíros kenyér volt paradicsommal és egy kocka rizses csoki

01.11 Gy nap

bűnök nélkül Tiszta lelki ismerettel írom a soraim eltüntettem a nap folyamán a szokásos édeskés kávém két banánt, két narancsot egy fél decis pohárnyi sós mogyorót ittam félliter százszázalékos narancslét és mást nem
ami számomra is meglepőbb hogy kóstolás nélkül megfőztem Mandinak a kakaó főzeléket/ sima tejbegríz csak azzal a névvel nemeszi meg/
Sztellu vízben főtt kukorica darát kapott tápival és egy fél banánnal turbózva
nagyon várom a holnapi ebédet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése