2010. január 24., vasárnap

-90/7 blokk

01,24 F nap

ebéd főtt karaj tormával, egy tányér hús leves üresen, mit sikerül olyan jól be erős paprikáznom, beleizzadtam mire elfogyott

vacsora görög sültek fűszer keverékkel pácolt sült pulyka felső comb nyesedék, mellé kapros majonézes jég saláta

Ma is futikáztam 20 percet de már 2.3 km-ig jutottam,
délutáni is futikáztam a sloziig és mindig odaértem :D az erős paprika végig szaladt a belsőmön

01,25 K nap

Ebéd az elözö napi leves főtt zöldségeit felhasználva csináltam rizottót, már ha az volt még sohasem elettem igazi olaszt úgyhogy én csak ráfogom hogy az úgy csináltam mint a receptekben leírják szerintem

vacsi nagy kilengés mert mind olajba sült kaja sült krumpli, rántott zeller, rántott hagyma karika

01,26 Sz nap

ebéd sajtos kenyér paradicsommal

vacsi 2 zsömléből szendvics margarin csemegeubi póréhagyma büdös sajt
2 sport csoki
2,5 km 3 félperces pihenő sétával, amúgy egyenletes futással

01,27
1cs füge/20dkg/, narancslé, 1 alma, 1narancs, most egy marék diák csemegét rágcsálok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése