2010. január 13., szerda

-90/4blokk

01,12 F nap
a reggeli gyümölcs evészettel az a a bajom ha nem eszek rögtön ébredés utáni egy órába akkor elfelejtem vagy elmarad, kávéval mindegyik gyümi íze felejtős, a tisztára viszkolt fog krém/nálam Paradontax/ ízű szájjal meg halál akármit is enni
a sorrendem gyümi, (ma körte) édeskés kávé, fog mosás

Ebéd 2naposra készült Bab levest főztem füstölt sonkával
csak a húsiból ettem egy kicsit de túl tömény leves nélkül most jut eszembe hogy főzhettem volna tojást mellé most már mindegy de ha M meglátja a tojásokat akkor nemeszik levest, amugy imádja a babocskákat pláne azokat amik akkorák mint a hüvelyk ujja
szendvicset ettem toast kenyérrel felvágottakat és paradicsomot

Vacsi ugyan ez mármint párizsi, uzsonna szelet, füstölt sonka, kenyérke paradicsom

és az a tudat hogy másnap nem kell főznöm csak baba kaját

01,13 K nap

ebéd a tegnapi Bab leves olyan jól összeértek az izék puhák a babok most is nyelek egy nagyot ahogy ezt leírom Mandi mai humor bonbonja a fehér babok szerinte levették a ruhájukat azért nem tarkák

vacsi chilis bab imitáció (konzerv bab, és kukorica paradicsomozva fűszerezve kis csipős gulyás krémmel)

01,14 Sz nap

ebéd orsó tészta és a fagyasztóban talált kakas pörkölt szaftal a husirészét Mandi nyomta befelé

vacsi ugyan ez, és 4 db diannás cukor

01,15 Gy nap

reggeltöl estig 1 banán ,fél narancs, 2 kivi, 10 datolya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése