2010. január 28., csütörtök

-90/8blokk

01,28 F nap

ebéd töltött csirke comb,
megettem kettő nyeles hust hát olyan csömör volt az, hogy csak a tölteléke a köret, külön köret csak a lányoknak volt rizs,

vacsora felvágott, sajt, gyalult káposzta éjjeli nasi natúr joghurt kis édesítővel
a töltött husikához nem sok kedvem volt átis vittem P szüleihez hogy e keljen holnap nézni itthon akkor biztos éhes lennék

délután megnéztem és csinálgattam egy zsír égetős has táncos DVD-t,
aztán este lefutottam a 2,5km lassan óvatosan emelni kéne az időt és a távot,
és beszerezni valami frankó sport melltartót mert az halál amikor a pántot kell visszacibálni a vállamra arra rájöttem hogy a szoptatós melltartó egész jól tart viszont annak is csúszkál a pántja,
arra akartam kilyukadni vicces érzések vannak a lábamba azt hitem holnap örülni fogok ha sétálni tudok az izom láztól

01,29 K nap

ebéd zöldborsó leves, húsos káposzta csak a húsit elfelejtettem belefőzni helyette füstölt sonka ízű fűszersót tettem bele

vacsora leves a káposztából nekem már nem maradt, meg családilag megettünk egy zacskó kukit (extrudált kukorica pehely)

egész nap iszonyú sokat ittam rátaláltam egy isteni teára olyan finom puncs íze van Hópelyhek tánca vagy valami ilyesmi a neve dél óta 4 félliteres bögrével gurítottam le

izom láz reggel kicsit bizseregtek a lábaim most estére valahogy az összes a bal vádlimba csúszott az egész

01,30 Sz nap

ebéd tészta karbonara szósszal
vacsi meggyes torta Dr Oetker recept/talán ilyen lehet Mrs Lipton kitűnő meggyes pitéje/ és meleg szendvics háromszögek

futás elmaradt de. megcsúsztam és a fájós vádlimba meghúzódott valami fitnesz helyett wellness estet tartottam befestettem a hajam a szőke meliremet világos barnává, kíváncsi vagyok P mikorra veszi majd észre a változást
fekszem a fürdőkádban arcomon egy bőrradíros pakolás és olvasom a Büszkeség és balítéletet (már számtalanszor olvastam tudom hogy egy szentimentális takony de mindig jól szórakozom rajta),M. besétál a fürdőszobába és meglepetten néz rám :
-Anya mi-csináltál magaddal ?

01,31 Gy nap

ebédre gyümölcs levest főztem 3 változatba almából és mirelit szőlőbarackból saját magával sűrítve, Sz-nek sűrű pürét csirkemell morzsával, M gyümölcs szószt halrudacskával, az övék cukorral édesítve a mi levesünk édeskével,
második fele az előző blokk gyümölcsnapjáról megmaradt diákcsemege
desszert mirelit málna turmixolva édeskével
kell a 3 fogás elvégre vasárnap van

vacsora itt kellett a legagyobb eröfeszités a holnapi fehérje napra Pnek sütöttem friss disznótorost én kibírtam kóstolás nélkül Ő nem ;)

az elmúlt egy hónap mérlege stabil -5kg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése