2010. január 20., szerda

-90/6 blokk

01,20 F nap

ebéd 2 virsli 5-6 deka sajt paradicsom vaj retek

vacsi tejfölös tepsis hal gombával

esti nasi kakaó 0,5 % tejből rendes kakaó és édesitöszer Mandi megkérdezte
-Anya mért iszol kakaót nincsen reggel?
a nagylányom minden reggel 3dl kakaóval kezdi igaz 0,5 % tejből a tejfehérje allergia miatt akkor is kakaó

01,21 K nap
reggelire elkezdtem pucolgatni pár töpörödött mandarint, ahogy tisztultak úgy tűntek el a kis girizdek a lányokba nekem már csak narancs jutott

ebéd paprikás krumpli M kolbásszal és tejföllel ette, Sz paradicsomos krumplit kapott

vacsi sült krumpli flekken fűszer keverékkel szórva és falafel a krumpli nagy részét M ette meg, de most örülök is neki mert végre eszik az utóbb napokba csak nyammogott és otthagyta mindennek a javát, végül is nem lett kidobva semmi mert Csoki kutyát hizokurára fogtuk

ma is futkároztam 2.2km ebből 2x1 és 1x fél perc sprint, és arra jöttem rá hogy az a bajom az egésszel hogy baromi unalmas futni, de jó mer utána az endorfin-ok dolgoznak és kicsit csökken az agy nyomás /ami elég nagy van ha egész nap hisztizik egy 3 éves mellettem/, viszont az megint csak szar, hogy nem tudtam utána rögtön tusolni, a lányok nem aludtak P meg elment focizni, amíg elcsendesedik a ház addig itt netelek meg pötyögök izzadság szagúan,

01,21 Sz nap

ebéd Bazsalikomos paradicsom szósz tésztával és icipici büdössajtal

vacsi piskóta tallér és sósperec
mozgás elvittem a lányokat szánkázni nem sokat

01,22 Gy nap

a napi kajám egy csomag apró füge, egy fél alma, pár gerezd narancs, pár pohár 100% narancslé, kis szotyola,
a vacsora kilengése pár karika lila hagyma mert erős voltam és a sonkát kolbászt otthagytam
a futkározás elmaradt idő eltolódás miatt de holnap úgy intézem hogy beleférjen

Mérlegre álltam és -5 kilónál járok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése