2010. január 4., hétfő

-90/2blokk

10.01.04 F nap

ebéd másfél pár virsli és 2 főtt tojás talán 4dkg sajt majonézzel és 1paradicsommal

de ez nem reális mennyiség amíg Sztella kajáját csináltam Mandi partizánkodott nem izlett a saját tányérjából megenni a karikázott virslit inkább az enyémet ette meg úgy mégis izgalmasabb majonézbe tunkolni, a vége az lett hogy én sem ettem meg, Szilveszterkor már eleget ettem belőle így a Csoki kutya ismét jól járt

vacsi egy sült csirkecomb állitolag görögsalátával olyan minimális feta volt benne nagyitoval kellet keresni

10.01.05 K nap

ebéd Zöldborsó pörkölt rizzsel
M ismét alakított de hatalmasat először a zöldborsókat eszegette kézzel utána már a szaftos rizst aztán közölte hogy csípős kér sima rizst azt nyomta is befelé kis majonézzel utána sikeresen beleborította a szörpöt és nekiállt bőgni kapott egy 3dik tányérba két evökanálnyit mind megette
vacsi hajába sült krumpli kis margarinnal

10.01.06 Sz nap

ebéd Krumplis tészta
vacsi muffin csokival leöntve

10.07 Gy nap

banánnal kezdtem délbe baba kaja párolt alma pürésitve, Sztella is ezt ette kis csirke mell morzsával turbozva
vacsi mazsola egy két marékkal

kihívások most is történtek Mandi krumplipürét evett rántott halacskával most meg egy sajtos párizsi kenyérrel rohangál
de viszont a terhesség alatt is volt alma nap vizhajtásra most is ez működik egész nap csorgatni jártam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése