2010. január 16., szombat

-90/5 blokk

01,16 F nap /Amnesztia nap

ebéd tárkonyos pulyka ragu leves /lé, hús, máj/a zöldségeket csak a lányok ettek

Vacsi kirúgtunk a hámból Mandi szülinapja alkalmából rántott göngyölt pulyka mellet csináltam sajtos sonkásat és baconost, baconba göngyölt csirke máj, krumpli saláta, lila káposzta saláta, barbi torta, boros kóla

01,17 K nap
csak keményen reggelire
kivit és narancsot ettem

ebéd kínai konyha remekei üveg tészta (valami bab lisztből csinálják) káposztával

vacsi hagyma krém leves pititott toast kenyérrel

nagyon fáj a fejem :(((
Mandi "másnapos" volt egész nap úgy értve hogy tegnap nagyon aktív volt este nagyon későn sikerült elaludnia és nem pihente ki magát

01,18 Sz nap

ebéd 2 karéj kenyér csak úgy kis sóval

vacsi 2 karéj kenyér kis margarinnal és paradicsommal, 2 pohár boros kólával / sangria és lihtkola/ rizses csoki

kicsit kiakadtam lehet a szombati félrelépés hegyek miatt de a mérleg nagyot lendült felfele hivatalos adatot csak elsején akkor írni de nagyon szomorkodásomban ittam

01,19 Gy nap

2 narancs, 3kivi, másfél narancs, 10dkg pisztácia 1/3-a ,

kis 2hetes alapozás után, 2km futás ebből 2x1 perc sprint (nagyon büszke vagyok magamra) hogy mindezt menyi idö alatt sikerült az nem számit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése