2010. február 5., péntek

-90/10

02,05 F nap

ebédre húsi leves volt csirke mellből, és resztelt csirke máj

vacsora egy fullos hamburger, dupla hússal, főtt tojás, bacon, sajt, tejföl, kecsöp, mustár, saláta , paradicsom, uborka,

azt hiszem benyaltam valami vírust iszonyú a közérzetem állva aludnék és fája a hasam (van egy kis szülés dejavum )

délután átmentem a lányokkal P szüleihez a lányokkal az egyik dédike is ott telel, egy ideig figyelte amíg M rajtam ugrált és Sz a járókába visítozott megjegyezte
-Otthon sem szoktál unatkozni ugye?
-Hát nem.
M most is a hátam mögött ül egy laborba a tiszta zoknik bugyik közt egy klaviatúrával játszik, Sz ketrec harcol a csörgőivel


02,06 K nap

ebéd brokkoli krém leves, mirelitből sütött valami mexikói zöldség keverékkel töltött burgonya krokett ,(nem valami nagy szám )és petrezselymes krumpli (ez elég ramaty állagú lett szétfőlős krumpliból próbáltam, és olyan lett mint a petrezselymes darabos krumplipüré )

a délután folyamán ettem 7-8 szem sült gesztenyét szerintem az keményítő ha nem akkor dagadt maradok

vacsora a leves maradéka és egy üveg paradicsom lé

ma már félóra alatt 4 km-t sikerült futni Wow :) egyre jobb leszek

02,07 Sz nap

elfelejtettem reggelizni mmm....
ebéd rakott tészta ahogy P szereti, szalagos fánk P mamája sütötte,
vacsora perec amit innen sütöttem és egy tábla piros mogyoróson P-vel osztoztam ,én ugy emlékszem kiskoromba sokkal nagyobb volt egy tábla és nem csak azért mert kicsi voltam

02,08 Gy nap

ananász (Friss)P-vel felesbe ettük, 1alma , 1banán, 1 üveg őszibarack befőtt még a nyáron előrelátó voltam és édesítőszerrel raktam el, ittam százas narancsot ettem is mogyorót

megvolt az esti futás is 4 km de kicsit tovább tartott 33perc :l
a pulzusom tartósan vagy 5 percig 120fölött volt
végül is nem is olyan rossz még igy is megvagyok magammal elégedve, ha valaki karácsonykor azt mondta volna februárba tempósan futok félórát kiröhögöm