2010. február 8., hétfő

-90/11

02,09 F nap

ebéd pulyka fasírt, majonézes paradicsomos fejes saláta

Vacsora az ebéd maradéka két kenyér közt

a nap folyamán majd másfél liter light cola csak és kizárólag a koffein miatt, az éjszaka folyamán túl keveset aludtam és túl sokat voltam fenn

02,10 K nap

ebéd lencse ragu gazdagon (lencse, répa, gyökér, krumpli, babér, citromhaj, fokhagyma vöröshagyma krém, mustár, füst izű só ) sűrűre főzve

vacsora mint az ebéd és egy kis cékla savanyúság

futást elnapoltam az utóbbi pár éjszakánk nagyon mozgalmasra sikerült aludni akarok

02,11 Sz nap

ebéd Lángos a piacról

vacsora mint az ebéd és egy piros mogyorós 1/3 (2/3 P és M ette)

de ma erőt vettem magamon és lefutottam a 4km-t, 33perc javítani ismét nem sikerült, az első 10percet átkoztam utána egyre jobban élveztem, gondolkodtam a tovább futáson de nem erőltetem, talán szombaton kora délután nem leszek olyan fáradt mint hétköznap esténként

02,12 Gy nap

1vagy 2 alma, egy doboz százas narancslé, egy üveg édesítőszerrel elrakott barack befőtt, egy marék diákcsemege

és nagyon dühös vagyok P annak ellenére hogy szokott csak úgy sört inni, és megeszi gyümölcsnapon M kicsit használt tükörtojását, kicsit rágott nápolyiát, Fogy
nekem meg az utobbi két blokkban szinte meg sem mozdult a mérleg nyelve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése