2010. február 17., szerda

-90/13 blokk

02,17 F nap

ebéd citromos párolt pagnasius hal filé, Lányoknak rizzsel kapták, és egy doboz natúr joghurt

vacsora tejfölös túró, párizsi, túró puffancs,

02,18 K nap

ebéd krumpli leves, hamis húsos káposzta

vacsora hamis húsos káposzta, pattogatott kukorica

02,19 Sz nap

ebéd spagetti paradicsom szósszal

vacsora mint az ebéd és gesztenyés apró süti

Nagyon nagyon szomorú vagyok, küzdök gyötröm magam és az a roha.. mérleg bebetonozta magát, és nem akar kevesebbet mutatni,
na jó, sem tegnap sem ma nem futottam, pedig kellett volna, valami virnyákkal megfertőzött a család, gombóc van a torkomba és nyomott a lelkem is.

02,20 Gy nap

ebédre párolt almát ettem a család alma főzeléket/szószt rántott húsival
a nap folyamán még pomelot és aszott mandarint, úgy kellett lerobbantani a haját, lassan elmúlik a szezon,
megy sütöttem P anyukájának sütit annak a kréméből nyalakodtam

betegen nem futok.

Holnap amnesztianap P anyukájának a névnapi ebédje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése