2010. február 11., csütörtök

-beteg gyerek szövegel

Mandi lázas betegen kicsit olyan mintha pityókás lenne,

az első emlékezetes a tavalyi "nyaralás " az egész olyan volt mintha edzö táborba lettem volna ugyan azt csináltam mint itthon csak intenzívebben
tömören és röviden
Mohácsra mentünk lagziba 3nap 2 éjszakára foglalatunk apartmant
pénteken már nem akart ebédelni delelésből már lázasan ébredt
mentem patikába lázmérőért meg nurofenért és elkértem az ügyelet számát biztos ami biztos
este még 37,7 el leraktuk aludni de fél 11 gyógyszer mellett 39.1-el vittük a kórház gyerek osztály ügyeletre ott kapott inekciót és hűtő fürdőt írtak antibiotikumot

éjjel óránként keltem lázat mérni vagy mer láz álmába beszélt láztalanul meg olyan éberen aludt hogy hangosan beszélt vagy legurult az ágyról
azon az éjjel mondta Anya tűzijáték van a pocakomba látod milyen szépek.

szombaton délelőtt jól volt sétálunk picit a delelés közbe megint 39 hűtő fürdő ami szinte semmit nemért P elment a lány kikérőre addig én betekertem vizes törölköző fél ora alatt lehúzta és aludt egy jól lement 37.5 alá akkor elmentünk a templomi a szertartásra Petivel mi csak később mentünk Sztella aludt és megvártam míg magától kel a lagziba voltunk kb este 7ig akkor vittem vissza a lányokat az apartmanba
fekvés alvás hajnal 4re megint 39fok vizes türcsi reggel 8ra pedig teljesen elmúlt a láza utána pár napig nünüke volt


Most egy húgától elkapott náthával kezdett nagyon csúnyán köhögött, ez mellé össze szedett valami vírust és belázasodott de csak alvás időre megy fel a láza (muszáj vagyok gyakorolni a vezetést és orvoshoz vinni a gyereket néha az az érzésem direkt erre időzített)
a doktor bácsija a szokásos gyógymódot javasolta
38 feletti lázat csillapítani, szakadozó köhögést elősegíteni, C vitamin
a láz csillapító nem mindig akar hatni akkor jön a vizes törölköző épp csavarom a törzsére amikor közli az felemelve e kezét Nézd milyen nagy a tenyerem rajta van a kerekecske domb. vagy fekszik meg sem mozdul Lóbálom a lábamat

ezek a pillanatok amikor kicsit jobb kedvem lesz a 3dik-4dik kialvatlan éjjelen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése