2010. február 1., hétfő

-90/9blokk

02,01 F nap

ebéd
a hűtő tartalma alapján tojás vagy hús- ezt estére szántam
ezét tojásos krumpli leves vagy krumplis tojás leves lényeg hogy mutatóba volt benne rántás egy ovis vagy gyerek kanállal
Sz spenótos krumplit kapott tojás sárgájával
M krumpli levest tojással Leves gyönggyel második félének turórudik a lila fajtából
én egy kis ecetes tejfölös tojás levest ettem

vacsora fokhagymával citrommal pácolt sertés comb hirtelen sütve pár kiskanál ajvárral (sk a fagyasztóból)

és a lábam rendbe jött és ha P megtalálta volna kérdezés nélkül a pelenkát akkor többet is sikerült volna
3,5km 30 perc alatt tudom nem nagy szám Másnak de Nekem IGEN, és még egy hónap és menni fog az 5 km is

annyi zavar az egészben hiába trükköztem sprintel meg sétával, sehogy sem tudtam felvinni a pulzus számot 132 fölé, pedig kinyomoztam hogy életkorom szerint a zsirégetésre a 133-152 tartomány lenne a jó

02,02 K nap

ebéd zöldbab pöri rizzsel, a lányoknak natúr rizs darált hússal, Sz megette a zöldbabot is, M két zöldbab után közölte hogy ö azt nem szereti, de amikor az üvegből szedegette ki és rágcsálta akkor jó volt,
Ki érti ezt?

vacsora pirított kínai zöldség rizzsel
kezdem már nagyon unni a rizsát lehet átnyergelek a krumplira vagyis az egész család elvégre én főzök,

02,03 Sz nap

ebéd nevezzük inkább uzsonnának mert csak 3 ra lett kész Spenótos lasange ( la lazaanya)

Vacsora mint az ebéd és milkás nápolyi

megvolt ismét a 3,5 km félóra alatt most nem sikerült növelnem a távot de a pulzusom sem akart 120 fölé menni sőt izzadni sem izzadtam annyit mint eddig

02,04 Gy nap

körte, narancs, narancslé, egy marék diákcsemege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése