2010. február 22., hétfő

-90/14 blokk

02,21 F nap amnesztia nap

csak kis kihágások a nap profilja mellett
ebéd egy tányér tyúk leves, fél töltés töltött káposzta, mindenből egy kicsi - töltött dagadó, gombás tarja, kacsa máj, köretnek petrezselymes krumpli, pár néger kocka

vacsi egy doboz joghurt

annyira bekajáltam, és annyira nem vagyok hozzászokva, az ilyen zabáláshoz na meg az erős paprika a levesbe nem sok ideje maradt felszívódni a kajának

02,22 K nap teljes kudarc

ebéd zöldborsó leves, és sztrapacska nekem flekken fűszerrel, a Mandi sajttal és tejföllel, Sztella üresen csipegette a tányérból

vacsora hát igen a tegnapi maradék kajákból P anyukája hozott gombás tarját, az valami csoda ahogy ők csinálják, szaftos és inkább tokány jelleg mint sült hús, P közölte inkább megeszi mindet, de a kutya nem kap belőle,
muszáj volt enni, gyenge vagyok,
volt mellé finom házi kenyér, sikerült a mi ízlésünkre finomítani az eredeti receptet, rétesliszttel, libazsírral csináltam, és kimérnem azt a só mennyiséget ami nekünk kell, azt viszont csak az újra dagasztásnál raktam bele.

02,23 sz nap

ebéd 2 karéj zsíros kenyér sör/vaj retekkel, paradicsommal

vacsora korpás kiflis szendvics egy sportszelet és egy bueno, gesztenyés teasütemény

4km futás

02,24 Gy nap
alma, banán, diétás őszibarack befőtt, du négy körül, muszáj volt ennem szőlőcukrot mert nagyon fájt a fejem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése