2010. február 8., hétfő

- első műszaki hiba

Szombat reggel a tervezett, elvonulunk a családdal bevásárolni-t meghiúsította a ,
inkább hÓÓÓzás P úgy döntött, gyakoroljam a vezetést szélsőséges időjárásba,

rendes volt kiállt a garázsból és hagyta melegedni, el is gurultam vele a legközelebbi szupermarketba (2 sarok),

haza fel balra kanyarodtam ha már autó van alattam, elmegyek befizetem a bolondok adóját a következő 5hétre fix számokkal, hátha a Jó isten és Fortuna isten nő szimpatikusnak talál minket és hint egy kis pénz magot,

rögtön mellette a turi meg egyedül vagyok ráérek nem hisztizik a Sz a babakocsiba M nem rendezi át a helységet, és lőttem M-nek két nacit és két pulcsit,
ki trükköztem a parkolóból olyan jég bordák voltak brrr...

indultam haza hopp itt egy gazda bolt, a szülinapomra kapott citromfát ellepték a pajzs tetvek (mocskos egy banda nem könnyű kiriant őket) és szükségem volt nehéz fegyverre, kaptam is de
vesztemre megláttam a virág magokat
Óriás margitvirág, Színes margitvirág, Csillagfürt, Mályvarózsa, Cirtomfű, Lestyán, Tárkony, alig várom a Virág hetet már mindnek tudom a helyét

na de ami most következett indítanák nem indul, a telefonom persze otthon a polcon, bementem a gazda boltba és megkértem az eladó had telefonáljak,
aztán ültem a kocsiba és vártam azt aki meg "bikázza" az akkumulátort még azon is agyaltam bemegyek a kocsmába és fizetek egy sört annak aki működésbe hozza a kis szürkét
P mozgósította a családot és jött a sógorom 5perc múlva már otthon morogtam,

Kiderült hogy P-nek is nehezen indult reggel ettől függetlenül simán hagyta hogy elinduljak